Invullen feedbackformulieren Rio-opleiding voor opleiders – SSR
Cursussen / Opleiden en doceren / Opleiden / Invullen feedbackformulieren Rio-opleiding voor opleiders

Invullen feedbackformulieren Rio-opleiding voor opleiders

Workshop over het nut en de noodzaak van de feedbackformulieren

Als opleider begeleidt en coacht u de rio in zijn leerproces. Het geven van feedback speelt een grote rol hierin. Naast het geven van mondelinge feedback vraagt de opleiding ook dat deze feedback schriftelijk wordt verwoord. Dit is bedoeld voor het leerproces van de rio, maar óók als een belangrijk handvat voor het opstellen van de beoordeling door de beoordelingscommissie.
In deze workshop ervaart u hoe het is om aan de hand van vooraf bepaalde beoordelingscriteria naar input van opleiders te kijken en daarmee een scoringslijst in te vullen. Kortom, hoe werkt de beoordelingscommissie? En welke rol spelen de door u ingevulde feedbackformulieren daarin? De workshop wordt gegeven door twee rechters/raadsheren die tevens (plv.) lid zijn van de Landelijke beoordelingscommissie rio’s (LBR).

Doel

Na afloop van deze workshop:

  • heeft u inzicht in wat bruikbare feedback is om in feedbackformulieren op te nemen;
  • beschikt u over handvatten om waarnemingen op een concrete wijze op te schrijven;
  • beschikt u over handvatten om feedbackformulieren op een effectieve wijze op te stellen;
  • weet u op welke wijze de beoordelingscommissie de feedbackformulieren gebruikt bij het opstellen van een beoordeling;
  • heeft u ervaringen kunnen uitwisselen met mede-opleiders.

Doelgroep

Praktijkopleiders Rio-opleiding

Inhoud

  • het gebruik van de feedbackformulieren voor het beoordelingsproces
  • het beschrijven van waarnemingen
  • het op effectieve wijze opstellen van het feedbackformulier

Geen uitvoering gepland

Op dit moment is er voor deze cursus geen uitvoering gepland. Maak gebruik van de button ‘Hou mij op de hoogte’ aan de linkerzijde van deze pagina als je een bericht wilt ontvangen wanneer er een nieuwe uitvoering gepland is.